dilluns, 12 d’octubre del 2009

EL FLAUTISTA D'HAMELÍN






A la sessió 2 de gestió de la informació i TIC, juntament amb la presentació del programa "gimp", ens van presentar l'"audacity" ( programa per modificar la veu ).
El diàleg enregistrat, és un fragment d'una obra de teatre que vaig representa a primària que és EL FLAUTISTA D'HAMELÍN, i diu així:

RATA BIGOTIS:- DÉU MEU QUINES VACANSES! TOT EL DIA AMUNT I AVALL ... TU NO ET CANES?

RATA ORELLES:- ESTIC FETA UN NYAP; TANT QUE NO EM CAP MÉS TIBERI AL PAP.

RATA BIGOTIS:- ENS VAN DIR A L'AGÈNCIA DE VIATGES: " A HAMELÍN HI HA BONS PAISATGES,
ÉS TRANQUI, I TÉ BONS FORMATGES!


RATA ORELLES:- TRANQUIL? SI ÉS UN PERILL! HAN VINGUT TOTES LES RATES DE LA CIUTAT.

RATA BIGOTIS:- JA SE SAP! SÓN COSES DEL TURISME MASSIFICAT!

RATA ORELLES:- I HEM DE FER ESPORTS DE RISC PER POSTRES!

RATA BIGOTIS:- OSTRES! ESPORTS DE RISC? NO PAS EN EL MEU HOTEL: ET PRENEN EL PÈL.

Per obtenir aquest resultat s'han fet els passos següents:

1. Enregistrar el diàleg amb l'"audacity".

2. Fer les transformacion adequades a cada perssonatge: RATA BIGOTIS ( efecte -> canvia el temps -> canvia el to -> eco ) i RATA ORELLES ( efecte -> canvia la velocitat -> canvia el to -> compresor -> fos d'obertura ).

3. Desar la transformaicó.

4. Passar de "el flautista d'hamelín.aud" a " el flautista d'hamelín.WAV ".

5. Un cop ho tenia amb el format "WAV" ho he passat a format "mp3" amb el programa
MP3 WORKSHPO.

6. Finalment amb el "goear" ho he penjat al blog, amb el "codi" HTML que m'ha donat el "goear".

observació: dir que m'ha costat molt realitzar aquesta activitat, sobretot la qüestió de penjar la grabació al blog, però ha sigut entretinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada