dimarts, 29 de desembre del 2009

TANCAMENT I INTERVENCIONS

Després de treballar un semestre amb l'assignatua de GITIC i el blog, ha arriba l'hora de fer el tancament.

Personalment ha sigut una experiència molt bona treballar amb aquest blog, ja que t'obliga a mantenir un treball diari de totes les activitats ordenades a classe.
Una cosa negativa que en trec de mi mateixa és que no he sigut capaç de mantenir un treball diari, el temps és curt i la feina és molta i això m'ha impedita que pogués fer una intervenció diària, però això sí: hi són totes i més.

Mai havia sentit a parlar d'un blog personal, i el primer dia que el vaig crear no savia molt bé que s'hi havia de fer. Mica en mica, i després d'experimentar-hi he anat descobrint coses.

Valoro molt positivament la meva feina feta en aquest blog ja que moltes activitats per a mi eren de difícil comprensió i realització i les he aconsseguit fer i penjar. Com també valoro molt positivament el meu manteniment en relació amb el bloc perquè sempre que he pogut hi he dedicat una estona, ja sigui per fer activitats o modificar-ne.

Així que estic molt contenta de la meva tasca feta durant aquests mesos en relació a un nou sistema de treball, i uns nous programes de treball que jo desconeixia.


De totes les 24 intervencions fetes a l'assignatura de GITIC m'agradaria destacar-es totes ja que totes m'han portat un grau de dificultat important, unes més que menys. Però només en puc destacar dues per tant destaco l'enregistrament del vídeo que porta per títol LES PETITES COSES PORTEN CONCEQÜÈNCIES. He volgut destacar aquesta tasa ja que la vaig trobar molt interessant. Desconeixia completament aquest món i vaig trobar una feina entretinguda i personalment molt complicada però amb ganes d'afrontar-me i resoldre-la. Va ser un procés llarg i difícil, però les ganes van fer que sortís bastant bé. Crec que per desconeixa totalment aquest món i disposar de poc temps i pocs recursos, vam fer una feina satisfactòria. En veure el resultat vaig està molt contenta de la feina feta.
D'aquesta activitat he aprés moltes coses noves; a fer funcionar programes per muntar vídeos, posar-hi música, lletra, efectes sonors, a tallar les escenes dolentes i ajuntar-les amb les escenes noves ....
També m'ha generat un grau de reflexió molt gran, sobretot al principi de l'activitat que no savia com havia d'anforntar aquesa mena d'exercici. De posar-me a pensar com podria resoldre una activitat així.
Així doncs per tota la feina que hi ha hagut al darrere, ja que vam tenir molts problemes per enrregistrar correctament les imatges, crec que la qualitat del resultat és molt bona, després de les mil i una modificacions que vam haver de fer.

Podeu veure el resultat final aquí


La segona activitat que vull destacar és la presentació de diapositives amb animació. He volgut destacar aquesta ja que vaig trobar una activitat dinàmica i interessant per aprendre a fer funcionar el power point. Coneixia aquest programe, però sempre descobreixes coses noves.
Gràcies a aquesta acivitat m'he endinsat més amb el món del power point i he aprés a utilitzar noves formes d'animació, de format de la diapositiva... i una cosa molt important que he aprés fent aquesta activitat és el descovriment de sistemes per penjar el resultat final al blog. Desconeixia totalment aquests sistemes, i la veritat és que em va costar un esforç entendre com s'havia de fer. Finalment gràcies al SLIDEBOOM vaig aconsseguir penjar la presentació.
La veritat és que aquesta activitat no em va preocupar n'hi em va portar a un grau de reflexió mot elevat; simplement em vaig posar a pensar i a reflexionar com havia de penjar la presentació final. Vaig reflexiona sobre com havia de fer aquesta presentacó i els mitjans que havia d'utilitzar.
Crec que el resultat final ha estat molt bo i he jugat amb tots els aspectes possibles del power point ( els que coneixia en aquell moment).
L'he trobat una activitat molt interessant i entretinguda, ja que m'ha permés jugar amb totes les convinacions del power point.
Estic contenta del meu treball realitzat i aprés, tot i que queda molt per aprendre.

Podeu veure el resultat final aquí

1 comentari: