dimarts, 29 de desembre del 2009

VIQUIPÈDIA

Tot semblava que anés sobre rodes. Ens vam registrar a la Viquipèdia i vam fer una aportació a l'apartat de NATACIÓ. La nostra intervenció no va ser expulsada pels correctors i hores d'ara encara la pots trobar a la pàgina. En aquest aspecte tinc una bona experiència d'una intervenció / modificació a la Viquipèdia.
La tragèdia arriba després de fer l'entrevista amb el professor sobre el treball; va quedar una mala experiència de tot el treball fet.

En la segona oportunitat que vam tenir fer reefer el treball, la veritat és que la cosa ha anat molt diferent, i hores d'ara, de moment, m'ha quedat una bona experiència d'aquest treball.
Vam fer més modificacions a la Viquìpèdia, algunes amb la intenció que fóssin expulsades pels correctors. I així va ser; vam fer dues intervencions i una va ser expulsada al moment i l'altre va mantenir-se poc més de vint minuts a la pàgina.
Vaig quedar parada perquè no vam rebre cap correu que en notifiqués que aquella interveció havia sigut expulsada.
Així que com he dit abans, de moment torno a tenir una bona experiència d'aquet treball en grup i de la feina feta.

Aquí podeu veure la intervenció que vam realitzar, que parla sobre els materials de piscina:

http://ca.wikipedia.org/wiki/Nataci%C3%B3


Valoro positivament la meva aportació al grup, ja que concidero que hem treballat totes per igual i mai hi ha hagut cap problema.
Crec que he estat participativa i col·laborativa amb totes les feines. En tot moment he intentat fer la feina el més bé que podia i savia però a vegades no ho feia correctament, però tampoc era la meva intenció; jo ho intentàva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada